Naujas mano mėgstamiausias elektrinis paspirtukas

Naujas mano mėgstamiausias elektrinis paspirtukas

Tris metus neišmainomas buvo „Zero 10X“ elektrinis paspirtukas. Minkšta pakaba, lengvas vairas leido jį naudoti ant bet kokio nelygaus kelio. Tačiau labiau pamakalavus vairą – buvo reikalingas platus hamutas, tam, kad labiau apglėbtų vairo vamzdį ir jis nejudėtų į priekį ar atgal. Labai trūko vairo kabliuko, kad būtų patogesnis paspirtuko nešiojimas. Nors ir nesudėtinga buvo, bet reikėjo pasikelti purvasaugius, nes kitu atveju jie tunksėdavo į padangą. Galbūt pasirodys jums keista, jog kalbu apie minusus, nors jais mes prekiaujame. Žinokit tiek, kad kiekvienas paspirtukas turi minusų, bet stengiamės atsirinkti ir vežti tai, kas tų minusų turi mažiausiai ir teikia daugiausia komforto.

Šį pavasarį teko atsisiųsti ir išmėginti VSETT10+ elektrinius paspirtukus. Prasidarius paspirtuko dangtį ir užmetus akis į elektronikos vidų, sukėlė nuostabą – kaip viskas kokybiškai ir tvarkingai surinkta. Surinkimo kokybę lyginu su kitais turėtais elektrinių paspirtukų gamintojais. Baterija iš visų pusių ant spec. pagalvių, kiekvienas laidelis ant užtraukėjo ir klijų, kad nuo vibracijų neatsijungtų. Važiavimo komfortą galiu kiek prilyginti  su „Zero“, amortizatorių minkštumas panašus, bet „VSETT“ paspirtukas važiuojant per nelygų kelią nebilda, amortizatoriuose stovi papildomos gumos, purvasaugiau iškelti į tinkamą aukštį, šakės turi gerokai mažesnį laisvumą. BET, kas liečia važiavimo stabilumą pasirodė jog dabar (Spalio mėn) gauti „VSETT“ paspirtukai yra stabilesni nei tą kurį testavau Gegužės mėnesį. Galiu drąsiai spausti 75km/h maksimalų greitį ir vairo nei kiek nesumėtė. Ir nežinau ar tikrai paspirtukuose kažkas padaryta, ar tiesiog labiau savimi pasitikiu ant tokio greičio. Bet net ir važiuojant žvirkeliu drąsiai galiu paspausti daugiau greičio. Pirmoje versijoje ant nelygaus kelio kiek prisibijojau tą daryti.

Labai patiko vairo užlenkimo mechanizmas – jokio klibesio. Patiko ir kad rankenos nusileidžia ir, kad yra kablys užfiksuojantis vairą kuomet galima imti už jo ir nešti. Patiko posūkio signalai – labai patogu važiuojant gatvėje. Labai neblogas apšvietimas ne tik viso paspirtuko, bet ir priekinės lempos, galite drąsiai važiuoti tamsiu paros metu.

Galios paspirtukas turi labai daug – 60V bateriją ir 2x po 1400W variklius sensorinius. Kas reiškia, jog jie važiuoja labai tyliai ir labai švelniai, nėra to tokio trukčiojimo, kaip ant Minimotors el. paspirtukų. Važiuojant net labai lėtai galima gazą nusireguliuoti tokį švelnų, kad jausitės ant papsirtuko labai komfortiškai. Paspirtukas turi 3 pavaras kurias keičiant keičiasi greitis ir galia. O svarbiausia, kad turi „Sport“ rėžimą kuris leidžia 2 minutes paspirtuku startuoti dar greičiau ir turėti daugiau galios.

Paspirtuką turėjau galimybę testuoti visą vasarą ir nereikėjo laiko, kad nuspręsti kuris yra geresnis.  Po pirmo išvažiavimo tapo aišku kas yra kas. Man reikėjo laiko tam, jog pamatyti kas nelaiko juose. Dėja, bet nepavyko dar išsiaiškinti. Į garantinius grįžūsių dar taip pat neturime. Žinoma bus, bet jei tas skaičius bus nedidelis – tuomet kokybė arti tobulybės.

*Daug vietos kojoms pasidėti

* Labai patogiai susilanksto ir neužima daug vietos transportuojant. Galima nešti už vairo.

* Iškelti purvasaugiai ir super minkšti reguliuojami amortizatoriai.

* 2vnt. po 1400W varikliai. Labai galingi ir tyliai besisukantys.

* Būsite gerai matomi tamsiu paros metu. Ne tik paspirtukas apšvietas iš galo ir priekio, bet turi ir gerai šviečiančią priekinę lempą.

* Išspręstas vairo tvirtinimo mechanizmas. Beto labai greita ir patogu.

Spalvotas ir programuojamas LCD ekranas su NFC užraktu. Labai patogu, tai tarsi spynelė, leidžianti užkurti paspirtuką. Be kortelės, paspirtuko užvedimas yra neįmanomas.

Patogios rankenos į kurias galima tvirtai įsikabinti. Elektroninis garsinis signalas, 1 arba 2 varomieji ratai bei „Sport“ rėžimas suteiksiantis dar daugiau pagreičio.