Garantinis

Renkamės patikimiausius gamintojus, kurių kokybė yra patikrinta laiko. Tačiau kartais ir juose pasitaiko atvejų, kai prekė būna gamykliškai brokuota. Tad problemą stengiamės pašalinti greitai ir operatyviai.

Pagal LR įstatymus, esame įsipareigoja, kad prekė turi atitikti visas gamintojo specifikacijas ir pretenzijos dėl broko turi būti patvirtintos mūsų meistrų. Kuomet tai pasitvirtina, prekė yra remontuojama, bet kai to nepavyksta padaryti, ji keičiama mūsų lėšomis į kitą arba yra grąžinami pinigai. Prekes su defektu reikia pristatyti atgal į mūsų parduotuvę adresu Savanorių pr. 206, Kaunas. Tai galima padaryti atvykus į parduotuvę, arba išsiunčiant prekes paštu., šiuo adresu:

  • MB „Bepilotis Orlaivis“
  • Įmonės kodas: 304418078
  • PVM kodas: LT100010600510
  • Adresas: Savanorių pr. 206, Kaunas, 50193

Jeigu įtariate, kad prekė brokuota, paskambinkite mums prieš atvykdami ar išsiųsdami prekę, nes dažnas atvejis, kad konsultacijos metu pavyksta išspręsti iškilusią problemą.

Prekės remontas ar apkeitimas nauja atliekamas per protingą terminą. Kai gedimas atsiranda dėl neteisingo prekės naudojimo, paslaugų kaina skaičiuojama pagal galiojantį remonto darbų ir detalių kainininką.

Prekėms suteikiamas 24 mėn. kokybės garantijos terminas, per kurį Pirkėjas gali pareikšti reikalavimus dėl prekės trūkumų (privaloma pateikti rašytinį prašymą kartu su prekės įsigijimo dokumentu). Komplektuojamųjų detalių kokybės garantijos terminas yra toks pat kaip pagrindinio gaminio ir pradedamas skaičiuoti kartu su pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminu. Remiantis CK 6.363 str. 11 p. prekės trūkumas, paaiškėjęs per 6 mėnesius, laikomas egzistavusiu prekės pristatymo metu, praėjus 6 mėn. Pardavėjas gali paprašyti Pirkėjo įrodyti, kad trūkumai atsirado ne dėl jo kaltės ar netinkamo daikto naudojimo, o egzistavo prekių pristatymo metu.

1. Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai. Dėl prietaiso garantinio aptarnavimo reikia kreiptis į www.orlaivis.lt el. paštu info@orlaivis.lt, arba Tel. +37064854000 Prekes garantiniam aptarnavimui Pirkėjas pristato savo lėšomis.
2. Garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos: produktas neardytas arba kitaip nepažeistos jo gamyklinės savybės.
3. Pateikdami prekę garantiniam remontui, būtinai pateikite prekės pirkimo dokumentą.

4. Garantija netaikoma elektros prietaisų defektams, atsiradusiems dėl:
–  naudojimo ne pagal paskirtį;
–  dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų;
–  dėl pašalinių objektų sukeltų trumpų sujungimų;
–  dregmės
–  jei prietaisą remontavo tam neįgaliotas asmuo

  1. – netaikoma jei defektai atsiranda dėl normalaus nusidevėjimo.

6. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
7. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

Prašymus ar skundus Pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

Garantinis prekės periodas prasideda nuo įsigyjimo dienos. Garantinio taisymo metu, prekė yra pataisoma per protingą periodą (iki 40 dienų nuo prekės gavimo)

Detalės, kurios nusidėvi dėl transporto priemonės naudojimo, nėra įtraukiamos į garantiją, pvz.: padangos, kameros, dažai, stabdžių kaladėlės, sėdynė, vairo rankenėlės, judamų dalių guoliai, tarpinės, žvaigždės, stabdžių trosai, rankenėlės, vairo mechanizmas, amortizatoriai. Garantija taip pat nesuteikiama, jei transporto priemonei buvo daryti netinkami pakeitimai, modifikacijos.

Garantija negalioja defektams, kuriuos nulėmė normalus nusidėvėjimas, šokinėjimas, neteisingas stabdymas, (pvz., stabdymo metu sukant transporto priemonę šonu ar į priekį), persivertimas, techniškai netvarkingo transporto priemonės naudojimas, dalyvavimas varžybose, remontas ne pardavėjo nurodytose remonto dirbtuvėse ir nestandartinių detalių naudojimas. Jeigu pirktas elektrinis paspirtukas, turi bet kokias naudojimo žymes, jo grąžinti negalima, išskyrus atvejus, kai išaiškėja defektai, kurių pardavėjas negali pašalinti.

Jei paspirtukui nustatomas mechaninis pažeidimas, paspirtukui yra netaikomas garantinis ir siūlomas servisas už pinigus. Serviso teikimo laikas nėra apibrėžtas. Serviso įkainis yra individualus kiekvienam paspirtukui atskirai. Nustačius ne garantinį atvejį ir Pirkėjui atsisakius tvarkyti paspirtuką, apžiūros kaina yra 25 Eur.