Garantinis

Renkamės patikimiausius gamintojus, kurių kokybė yra patikrinta laiko. Tačiau kartais ir juose pasitaiko atvejų, kai prekė būna gamykliškai brokuota. Tad problemą stengiamės pašalinti greitai ir operatyviai.

Pagal LR įstatymus, esame įsipareigoja, kad prekė turi atitikti visas gamintojo specifikacijas ir pretenzijos dėl broko turi būti patvirtintos mūsų meistrų. Kuomet tai pasitvirtina, prekė yra remontuojama, bet kai to nepavyksta padaryti, ji keičiama mūsų lėšomis į kitą arba yra grąžinami pinigai. Prekes su defektu reikia pristatyti atgal į mūsų parduotuvę adresu Savanorių pr. 206, Kaunas. Tai galima padaryti atvykus į parduotuvę, arba išsiunčiant prekes paštu., šiuo adresu:

  • MB „Bepilotis Orlaivis“
  • Įmonės kodas: 304418078
  • Adresas: Savanorių pr. 206, Kaunas, 50193

Jeigu įtariate, kad prekė brokuota, paskambinkite mums prieš atvykdami ar išsiųsdami prekę, nes dažnas atvejis, kad konsultacijos metu pavyksta išspręsti iškilusią problemą.

Prekės remontas ar apkeitimas nauja atliekamas per protingą terminą. Kai gedimas atsiranda dėl neteisingo prekės naudojimo, paslaugų kaina skaičiuojama pagal galiojantį remonto darbų ir detalių kainininką.

DJI, Kaabo, Zero, E-twow produktams suteikiama 2 metų garantija.

 

  1. Paspirtukų garantinis terminas:
    – Dviejų metų garantija yra suteikiama vidinėms detalėms:

Varikliui, kontroleriui, lcd ekranui

1.1 Garantinis terminas baterijoms

– Pusės metų garantija yra suteikiama akumuliatoriui

GARANTIJA NETAIKOMA:
– sunaudojamoms, nusidėvinčioms dalims, pvz., padangos, guoliai, įvorės, užsukamoms dalims, judančioms detalėms.

– mechaniškai pažeistoms, sulaužytoms detalėms.

2. Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai. Dėl prietaiso garantinio aptarnavimo reikia kreiptis į www.orlaivis.lt el. paštu info@orlaivis.lt, arba Tel. +37064854000 Prekes garantiniam aptarnavimui Pirkėjas pristato savo lėšomis.
3. Garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos: paspirtukas neardytas arba kitaip nepažeistos jo gamyklinės savybės.
4. Pateikdami prekę garantiniam remontui, būtinai pateikite prekės pirkimo dokumentą.

  1. Garantija netaikoma elektros prietaisų defektams, atsiradusiems dėl:
    –  naudojimo ne pagal paskirtį;
    –  dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų;
    –  dėl pašalinių objektų sukeltų trumpų sujungimų;
    –  dregmės
    –  jei prietaisą remontavo tam neįgaliotas asmuo.

6. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 ,,Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus, žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
7. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 6. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
8. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
–  grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
–  prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
–  prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
–  grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
–  grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
9. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
10. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
11. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.

Garantinis prekės periodas prasideda nuo įsigyjimo dienos. Garantinio taisymo metu, prekė yra pataisoma per protingą periodą (iki 40 dienų nuo prekės gavimo)

Detalės, kurios nusidėvi dėl transporto priemonės naudojimo, nėra įtraukiamos į garantiją, pvz.: padangos, kameros, dažai, stabdžių kaladėlės, sėdynė, vairo rankenėlės, judamų dalių guoliai, tarpinės, žvaigždės, stabdžių trosai, rankenėlės, vairo mechanizmas, amortizatoriai. Garantija taip pat nesuteikiama, jei transporto priemonei buvo daryti netinkami pakeitimai, modifikacijos.

Garantija negalioja defektams, kuriuos nulėmė normalus nusidėvėjimas, šokinėjimas, neteisingas stabdymas, (pvz., stabdymo metu sukant transporto priemonę šonu ar į priekį), persivertimas, techniškai netvarkingo transporto priemonės naudojimas, dalyvavimas varžybose, remontas ne pardavėjo nurodytose remonto dirbtuvėse ir nestandartinių detalių naudojimas. Jeigu pirktas elektrinis paspirtukas, turi bet kokias naudojimo žymes, jo grąžinti negalima, išskyrus atvejus, kai išaiškėja defektai, kurių pardavėjas negali pašalinti.

Jei paspirtukui nustatomas mechaninis pažeidimas, paspirtukui yra netaikomas garantinis ir siūlomas servisas už pinigus. Serviso teikimo laikas nėra apibrėžtas. Serviso įkainis yra individualus kiekvienam paspirtukui atskirai. Nustačius ne garantinį atvejį ir Pirkėjui atsisakius tvarkyti paspirtuką, apžiūros kaina yra 25 Eur.