Kokį paspirtuką pasirinkti?

Kokį paspirtuką pasirinkti?

Pamėginsiu paaiškinti kuo skiriasi tarpusavyje paspirtukai , kokį pasirinkti, kokie pliusai ir minusai kiekvieno iš jų. Elektriniai paspirtukai labai išpopuliarėjo, todėl, kad tai dažnai ir pigesnė alternatyva, galima greičiau nuvyktį į norimą vietą. O jų prekyba jau sparti yra daugiau nei 4 metus. Todėl per šį laiką gamintojai konkuravo ir siūlė vienus už kitus geresnius paspirtukus. Per visą šį laiką mes juos testavom, išmėginom įvairių gamintojų. Ir šiai dienai pasiliekam ties tai, kas mūsų ir daugelio kitų nuomuone yra gerai. Mums ir aktualu, kad būtų kuo mažiau gedimų.

Paspirtuką galima rinktis pagal svorį, galią, baterijos talpą, ratų, paspirtuko dydį, pakabos minkštumą, greitį. Ir žinoma kainą. Kuo brangesnis paspirtukas, tuo geresnės medžiagos jį pagaminti naudojamos, tuo kokybiškiau sutvertas. O tai reiškia, komfortišką važiavimą.

Pirmiausiai pasigalvokit kur planuojate važinėtis. Jei važinėsis vaikas, parinkit jam E-twow, VSETT 8, bet ne galingesnį ir tuo pačiu ne didesnį. Jei suaugęs važinės mieste E-twow, norintiems komforto ant, bet kokio kelio VSETT9,9+ ir 10+, 11+.

Čia kas nenorit skaityt, galit pasižiūrėt video, viską papasakosiu.

E-twow

Renkantis paspirtuką labai svarbu nuspręsti kur ketinate jį naudoti. Jei planuojate važinėti mieste, aktualu nedidelis svoris, dydis, rekomenduoju E-twow. Jų gali būti galingesnių ir silpnesnių. 500W rekomenduoju sveriantiems iki 80-85kg (booster V), o sveriantiems daugiau nei 85kg (GT). Pliusas, kad pasineš tiek vaikai, tiek moterys, nes svoris 11-13kg. Na, o vyrukai galės nešti juos už visus :). Patogu paspirtukus susidėti į automobilį ir nusivežti kur į kurortinį miestą. Vietos neužims mašinoj daug. Gana nesunkiai nusinešit kur į paplūdimį ar tiesiog nusimesit kur po stalu einant pavalgyt. Ir galiausiai jei neužteks 30-40km nuvažiuojamo atstumo, kol pietausite kavinėje, per vieną valandą pasikraus 10-15km atstumui. Svorį šie paspirtukai atlaiko tikrai nemažą 100-120kg. Nors ir pakaba turi minkštus amortizatorius, vistiek rekomenduoju juos rinktis lygesniems takams. Jei kažkur keliaujate su automobiliu, taip pat rekomenduoju. Vaikščioti sveiką, bet su paspirtuku galite daug daugiau apžiūrėti, nepavargti, nesuprakaituoti. Taigi apipendrinant E-twow miesto paspirtukai. Šio gamintojo paspirtukus naudoju jau 4 metus (jei ne ilgiau), nenuvylė nei karto. Galima rinktis su 500-700W varikliais, kokybiškais „Samsung“ kompanijos akumuliatoriais. Minkšti amortizatoriai priekyje ir gale sugers nelygumus. Beto mūsų siūlomi paspirtukai yra su hidroizoliacijomis ir pagalvėmis, kas leis važiuoti per drėgną trasą ir nebijoti, kad nuo nelygumų pasižeis baterija.

VSETT

Toliau, VSETT 8, 8+. Plusio ženklas pas VSETT paspirtukus reiškiasi, kad bus du varomieji ratai. Žinoma galėsite važiuodami pasirinkti ar naudoti vieną ar abu varančiuosius. Paspirtukai turi minkštesnius ratus, didesnės eigos amortizatorius, todėl važinėti per nelygumus, plyteles bus smagiau, bet reikia paminėti, kad šių paspirtuku svoris yra apie 19-20kg. Tinka žmonėms sveriantiems 70-90kg su vienu varikliu, ir 100kg su dviem. Sunkesniems bus per silpnas. Šių paspirtukų didelis privalumas, kad galima reguliuoti gazo švelnumą, todėl važiuojant greitai ar lėtai paspirtukai netrukčios ir labai, labai švelniai priims gazo paspaudimą. Kaip ir E-twow paspirtuku, šių VSETT 8 yra reguliuojamas vairo aukštis, o tai itin svarbu skirtingo aukščio žmonėms. Taigi apibendrinant VSETT 8,8+ skirtas mieste kur mažiau lygių kelių. Ir kuriems nėra problema pasinešti kiek didesnį svorį. Galima rinktis su vienu 600W arba su dvejais po 600W variklius. Baterija 15-16Ah talpos, todėl tikėtina jog pavyks kiek toliau nuvažiuoti už „E-twow“, bet primenu jog šių svoris didesnis per 7-9kg.

Norintiems pakankamai nesunkaus, sveriančio apie 25kg, labai komfortiško ir ketinantiems važinėti tiek mieste, tiek visokiais žvirkeliais, labai rekomenduoju VSETT 9, ar 9+. Pirmiausiai jie turi reguliuojamą pakabą, norit važiuojat minkščiau, norint kiečiau. Tiesiog susiminkštimus važiuoklę, nejausite smūgių į pėdas, kojas ir ilgesnėse distancijose nepavargsite ir mėgausitės važiavimais. Galima rinktis su vienu arba dviem varomaisiais ratais. Naudotis mieste puikus pasirinkimas ir su vienu varikliu. Galios pilnai pakanka, bet jei lauks daugiau kalnų, žvirkelių ar miško takelių rekomenduoju rinktis du variklius. Šių paspirtukų gali būti kelios opcijos ne tik su vienu ar dviem varikliais, bet ir su skirtingais akumuliatoriais. Matot, kad reik nuvažiuot maksimaliai toli, renkatės didžiausią baterijos talpą. Matot jog užteks nuvažiuot į dieną ne daugiau 30-40km, renkatės su mažiausios talpos baterijomis. Šitos klasės paspirtukams būtina pabrėžti, jog jie labai patogiai gali susilankstyti ir tilpti nedidelėje erdvėje tiek namuose, tiek automobilyje ar kur po stalu. Bet atminkit, kad kuo didesnė baterijos talpa, tuo krovimas vyks ilgiau. Minusas priekinė lempa šviečia silpnai, galėtų galbūt vietoj 8.5 colio, būti 9 colių ratai. Bet jau čia ir taip mėginu tiesiog prisiknisti prie kažko, kad bele kažką pasakyt. Galima rinktis su vienu 650W arba su 2x po 650W varikliais. Galima rinktis su skirtingomis talpos baterijomis. Paspirtukų svorį nurungs labai smagus ant jo važiavimas ir tikėtina jog norėsite svorį išmainyti į komfortą.

Jei svoris neaktualus ir nori maksimalaus komforto rinkis VSETT10+. Su VSETT 9,9+ šie paspirtukai yra absoliučiai flagmanai 2022m., šiai dienai, mano nuomuone, geriausi rinkoje. Minkšta reguliuojama pakaba, du galingi varikliai, itin didelės pasirenkamos talpos baterijos. Geri stabdžiai, reguliuojamas gazo jautrumas, sport funkcija leidžianti pajausti ką reiškia turėti gerą pagreitį. Dideli ir platūs ratai. VSETT 9,10,11 pakolkas geriausiai ką teko matyti pagal surinkimo kokybę. Taigi jei reikia naudoti paspirtuką ant itin nelygaus kelio, norisi ilgose distancijose visiškai nepavargti ir nuvažiuoti maksimaliai toli rinkis šį. Minusas nemažas svoris ~35-36kg, priekinė lempa gana netoli šviečia. 2021 metų paspirtukams lyg norėjosi demferio, bet 2022 metų to tikrai nereikia, ką gaunat tas yra gerai. Galbūt galėtų būti oriniai amortizatoriai. Bet čia aš vėglti kai yra jau gerai, tai mėginu išlaužti dar geriau. Gedimų itin nedaug, bet kaip ir su visais pasitaiko, bet pasitikiėjimą šis prekinis ženklas mūsų ir daugelio vartotojų gavo. Šį paspirtuką meginu jau antras sezonas ir neišmainysiu artimiausiu metu į nieką. Pasinešiosiu tą 36kg svorį, bet kur.. Paspirtukas turi 2x po 1400W variklius ir tai yra nominalios vertės, maximalios jos gerokai didesnės. Galima riktis iš 20.8ah, 25.6Ah LG ir 28Ah LG baterijų.

VSETT 11+. Tiems kam visiškai neaktualus svoris, jei vsett10+ su 35kg svoriu dar galima pasinešti, tai šį, sveriantį 58kg, koks bebūtum stiprus, jau bus per sunku. Tai čia turbūt pagrindinis minusas, bet pakabos minkštumas, dvigubos šakės ir amortizatoriai, gabaritai, ratų dydis, dizainas atrodo nerealiai gerai. Jei nori į save atkreipti dėmesį tai tikrai pavyks. Pliusas, kad šis paspirtukas yra labai, labai stabilus ant, bet kokio greičio. Minusas kaip ir minėjau svoris bei gabaritai. Lengvai kur nors nusivežti nepavyks. Bet jei nešioti nereikia, dideli 11 colių ratai, didelės eigos amortizatoriai, gausybė vietos kojoms, dvigubas vairas daro jį žvėriu. 2x po 1500W, 31.5Ah baterija, „Sport“ mygtukas leidžiantis pajausti smagumą įsibegėjant. Labai geras apšvietimas.

Visi „VSETT“ paspirtukai turi posūkio signalus. Nežinau, kiek tai reikalinga, bet tikrai saugiau. Beto yra gerai apšviesti tamsoje. Taigi, jei „E-Twow“ vertinami už savo svorį, dideslės talpos bateriją, galingą variklį, pakabos minkštumą ir gabaritus, o „VSETT“ reguliuojamą pakabą, sulankstymą, vairo mechanizmą, surinkimo kokybę, sensorinius variklius. Aplamai pasakiškai komfortišką važiavimą.

Kas liečia kitų kompanijų paspirtukus, pakolkas žaviuosi „Kaabo“. Tik truputį užknisa, kad padaro gerus, bet ne iki galo. Tarkim pernai metais reikėjo visiems paspirtukams keisti vairus. Ir tai darėm patys, pirkom vairus, keitėm. Nes išsiprašyti iš gamyklos garantinį, kokiam vienam paspirtukui gal ir įmanoma, žinoma jei pirktume jų didelį užsakymą. Tai truputį užknisa, bet gal pasitaisys. „Zero“ jėga paspirtukai buvo 2019-2020 metais, dėja, šiai dienai už juos yra visa galva aukščiau „VSETT“. Todėl nesinorėjo stovėti vietoj. Inokim – nebėra reikalo žiūrėti, kadangi modeliai tiesiog pasenę. O daugiau ir nebežinau, kas būtų gerai šiandien. Taip, žinau, pas mus paspirtukų kaina prasideda nuo nemažos sumos, bet pakolkas laikysiuos pozicijos, jog norisi vežti geriausias kompanijas, o už jas tenka susimokėti. Prekiausim visais kitais, tuomet, kai nebeišeis išsilaikyti. O dabar produktus  atsirinkinėjam.