Zero 10X apžvalga

Zero 10X apžvalga

Šioje apžvalgoje bus plačiai aprašytas „Zero 10X“ aukštos kokybės elektrinis paspirtukas. Dvigubi 1000W varikliai, dvigubi diskiniai stabdžiai ir dviguba pakaba daro jį žvėriu ant bet kokio kelio. Žinoma sakydamas aukštos kokybės nesupraskite manes klaidingai – visi paspirtukai turi savų minusų ir tikrai nėra tobuli. Bet šis yra geriau surinktas, žymiai smagiau važiuoja nei kiti. Ilgose distancijose aš su juo nepavargstu. Važinėdamas miško takeliais – mėgaujuosi.

„Zero 10X“ leidžia trijų komplektacijų paspirtukus:

Z10X 52V 18.2Ah su hidrauliniais stabdžiais ir 1000W motorais. Greitis 57km/h. Nuvažiuojamas atstumas mišriu važiavimu – 38km

Z10X 52V LG 23Ah su hidrauliniais stabdžiais ir 1000W motorais. Greitis 58km/h. Nuvažiuojamas atstumas mišriu važiavimu 48km

Z10X 60V Samsung 21Ah su hidrauliniais stabdžiais ir 1200W motorais. Greitis 68km/h. Komplektuojamas su brangiausiais akumuliatoriaus „Samsung“. Nuvažiuojamas atstumas mišriu važiavimu 49km.

2020 metų galo atnaujintų modelių specifikacija:

Greitis: 58km/h(52V) ir 68km/h (60V). Po atnaujintų variklių jie tapo truputį lėtesniais. Tačiau variklių garsas žymiai tylesnis. Tikiu jog ir mažiau problemų kils su naujais varikliais.

Atstumas: 35-80km (priklauso kokia komplektacija, koks žmogaus svoris, kokiu greičiu bus važiuojama ir kt.)

Svoris: apie 34-36kg

Maksimali apkrova: kai kur rašo 120kg, kai kur 150kg. Bet kokiu atveju sunkesniems žmonėms nepatariu važinėti su vienu varikliu ar į statesnį kalniuką.

Atsparumas vandeniui: gamykliškai nėra, nors ir tarpinės stovi. Tačiau mūsų meistrai gali užsandarinti. Reikia kreiptis individualiai.

Geriausia amortizuojanti pakaba. Tas minkštas spyruokliavimas važiuojant per nelygumus yra puikus, nes nejauti nelygumų ir tik supiesi. Vieni mėgsta tiuninguoti ir dėti orinius amortizatorius. Bet kiek stebėjau apžvalgų – tiesiog, kad ir vizualiai amortizatoriai pradeda veikti kaip pridera, tačiau važiuojant per nelygumus jie veikia gerokai kiečiau ir didelio malonumo nesuteikia. Bet kiekvienam savo rinktis ką jis mėgsta labiau. Aš lieku prie oginalių.

Skaitomas kaip patvarus paspirtukus. Bet, taip, per laiką išdyla amortizatorių įvorės, yra vairo laisvumas. Nepamirškit kad  jam tenka didelės apkrovos. Beto tai nesunkiai sprendžiamos problemos. O galima nieko nedaryt, tiesiog važinėjant per nelygumus girdisi amortizatorio tunksėjimas. O įsiveržus labiau vairą – jo laisvumas dingsta. Šioje vietoje palikta erdvės tiuningui, galite įsigyti 20-50 Eur kainuojantį platų hamutą, dėl kurio vairo laisvumas dingsta.

„Zero 10x“ yra populiarus, aukštos kokybės elektrinis paspirtukas su gera konstrukcija. Labai pastebimas dalykas – daug vietos kojoms ir metalinis sparnas gale. Kuomet važiuojate per smelėtą paviršių, labai patogu permesti savo svorį į galą, tuomet priekinis ratas neklimsta ir kelias tampa pravažiuojamu. Pasirinkę bet kurį iš trijų paspirtukų variantų, gausite viską ko tikitės geriausią ir liksite patenkinti.

2020 metų galo paspirtukai turi naujus suvirinimus, kad mažiau važiuojant klibėtų ir girgždėtų. „Zero“ prekės ženklas yra patikimas, kuris skiria daugiau dėmesio ir smulkioms detalėms. Atsiradus naujoms problemoms „Zero“ jas tobulina ir atnaujina gamyboje, priešingai nei  „Unicool“. Visi elektronikos komponentai surinkti kiek galima tvarkingiau. Patinka tai, kad „Zero“ daug dėmesio skiria patobulinimams ir turi gerą supportą.

Ištestuotas greitis:

Zero 10X
52 V, 18 Ah
Zero 10X
52 V, 23 Ah
Zero 10X
60 V, 21 Ah*
0 to 24 kmh 2.8 s 2.5 s 1.7 s
0 to 32 kmh 4.3 s 3.6 s 2.6 s
0 to 40 kmh 6.2 s 5.1 s 3.8 s
0 to 48 kmh 10.5 s 7.9 s 5.3 s
0 to 56 kmh 7.7 s
0 to 64 kmh 12.1 s

„Zero 10X“ 52V užkopė į standartinį 60m ilgio 10proc įkalnės kalną su 74kg pilotu per 8.8s. Tai maždaug sekunde atsilieka nuo čempiono „Wolf Warrior 11“ paspirtuko. Tačiau 60V paspirtukas visa sekunde buvo greitesnis.

Pagal tikslius GPS duomenis, 18ah paspirtuko greitis 57.2km/h, 23ah 58.1km/h, 21ah 67.6km/h.

Nuvažiuojamas atstumas 18ah ir 23ah baterijos skiriasi maždaug per 15proc. Tuo tarpu 60V 21Ah ir 52V 23Ah nuvažiuojamas atstumas labai panašus. Tiesa su 60V galima keliais procentais nuvažiuoti toliau. Tačiau skiriasi paspirtuko įsibegėjimo laikas. 60V yra daug greitesnis iš vietos negu 52V.

Visi „Zero 10X“ paspirtukai turi ir regeneracinius stabdžius, įmontuotus varikliuose, kuomet stabdo pirmiausia varikliai ir tik po to hidrauliniai stabdžiai. Beje nuo 2021 metų gamybos, visi „Zero 10X“ paspirtukai jau eina su hidrauliniais stabdžiais. Mechaninių neliko. Paspirtukai turi 160mm diskinius stabdžius, kurie yra kokybiški ir stabdo užtikrintai.

Stabdymo kelias su Zero 10X 52V 18Ah 3.6m

Stabdymo kelias su Zero 10X 52V 23Ah 3.6m

Stabdymo kelias su Zero 10X 60V 21Ah 2.6m

Atlikę stabdymo bandymus, nustatėme, kad hidrauliniai stabdžiai yra labai striprūs, galintys lengvai sustabdyti šiuos paspirtukus. Su hidrauliniais stabdžiais stabdyti yra lengviau, kadangi nereikia daug jėgos ant stabdžių svirties. Tačiau stabdant priekinį ratą, neturite persistengti, kad jo neužblokuotumėte.

Visi „Zero 10X“ variantai pasižymi puikia važiavimo kokybe. Turintys dvigubą spyruoklinę pakabą ir masyvias 10×3 pneumatines (oru pripildytas padangas). Priekiniai ir galiniai amortizatoriai sugeria bet kokį šiurkštų reljefą. Miesto duobės, kelio nelygumai šiam paspirtukui nėra baisūs. Šie amortizatoriai sumažins jūsų nuovargį, o tai daro važiavimą patogiu. Ypač jei važiuoate daugiau nei keletą kilometrų. Kartu su dvigubais hidrauliniais stabdžiais užtikrins sklandų stabdymą. „Zero“ prekės ženklas ir toliau gerina savo konstrukcijas ir važiavimo kokybę. Mažiną klibėjimus ir triukšmą. Vienas iš 2020m. patobulinimų yra atnaujintas „10X“ vairo kotas, su suvirintais komponentais, kad važiuojant būtų sustabdytas stiebo girgždėjimas. Taip pat hamutas iš vidinės pusės pašiauštas, kad kuo geriau prisitvirtintų prie vairo jį užveržiant. Užsienyje galima maždaug už 20-50 Eur nusipirkti sustiprintą vairo hamutą, kuris dar tvirčiau sustiprina vairą ir neleidžia stiebui klibėti.

Paspirtuko svoris 34-36kg tikrai nėra mažas ir nebus taip, kad įlipate į taksi ir nusimetatę jį sau po kojomis, kaip kokį miesto paspirtuką E-twow.  Jo dydis ir svoris yra didelis. Tačiau būtent dėl jų su juo jausitės labai komfortiškai. Taip pat paspirtuke galėjo būti padarytas vairo užfikstavimas, kuomet jį nešiojate. To nėra. Kitą vertus, net jei jis ir būtų, jį nešti vistiek sunku.

Vairas yra paprastas, funkcionalus ir gerai suprojektuotas. Naujausiame 2020m. „Zero 10X“ yra standartiniai lenkti vairai, panašūs į tuos, kuriuose rastumėte ant kalnų dviračio. Jie yra platūs ir puikiai valdo vairą. Atnaujintos rankenėlės naujuose paspirtukuose yra labai patogios, nes leidžia kur kas tvirčiau į jas įsikibti.

LCD ekrane rodomo svarbiausia informacija apie greitį, nuvažiuotą dienos ir bendrą atstumą, akumuliatoriaus likutį. Visas 20 funkcijų galite valdyti per šį LCD ekraną. Gazo svirtis yra valdoma su rodomuoju pirštu ir man tai yra labai patogu. Tačiau labai lengvai galima persidaryti, kad gazo svirtis būtų valdoma su nykščiu. Kairėje pusėje galite įsijungti du arba vieną variklį. Taip pat įsijungti „Eco“ režimą kuris taupo bateriją ribodamas greitį ir galią.

Priekyje ir gale yra sumontuoti žibintai. Taip pat iš šonų atšvaitai. Tačiau tai nėra pakankamas apšvietimas važiavimams naktį, dėl to rekomenduojame „Gaciron“ prožektorius, kuriuos patys naudojame: https://www.orlaivis.lt/?s=gaciron&post_type=product&product_cat=0

Ant atnaujintų „Zero“ paspirtukų eina ir platesnės asfaltinės padangos. Važiuodamas tiek asfalto, tiek miško takais jaučiuosi užtikrindamas dėl puikaus sukibimo. Šios padangos puikiai važiavo ir paplūdymyje. Dėl didelio pločio daug saugiau jaučiuosi darydamas aštresnius posūkius.

Taigi, „Zero 10“ konstrukcijos kokybė yra tvirta. Praktiškai kiekvienas paspirtuko komponentas yra storas ir metalinis. Šarnyrai, varžtai patvarūs. Vairas tvirtas. Pakaba – nuostabi, didelė ir labai minkšta. Tiesiog plauki. Varikliai stebėtinai tylūs, net esant maksimaliam greičiui. Vienintelis šios konstrukcijos minusas yra svoris. Kokybiškos metalinės ir plieninės dalys. Šis paspirtukas yra gera investicija, kuri atlaikys laiko išbandymą.

Šis paspirtukas turi tokį greitį ir galios santykį, kurio jums turbūt niekada neprireiks. Bet sakoma geriau daugiau, negu per mažai :). Naujas „Zero“ paspirtukų gavimas 2021. Balandžio mėnesį.

Važinėju šiuo paspirtuku jau treti metai. Tai vis dar mano labiausiai mėgstamas paspirtukas. Visiems sakau, kai tik atsiras kažkas už jį smagesnio, tikrai „Zero“ nebegirsiu. Bet per tris metus vis dar tokio nesurandu.

Galima rinktis ir su sedyne.