Tapome „VSETT“ elektrinių paspirtukų atstovais Lietuvoje

Tapome „VSETT“ elektrinių paspirtukų atstovais Lietuvoje

Atsivežėme ne tik pardavimams, bet ir patys imsime ir testuosime. Po visko pateiksime išvadą. Pirminis įspūdis labai geras, tvirtai ir kokybiškai surinkti, labai gražaus dizaino. Užsienio forumuose žmonių atsiliepimai geri.

VSETT10+ 60V 20.8Ah 1899 Eur Turime vietoje

VSETT10+ 60V 25.6Ah LG 2199 Eur Turime vietoje

VSETT10+ 60V 28Ah LG 2379 Eur Turime vietoje

Itin tvirtas ir patikimas vairo užrakinimo mechanizmas.

Sulankstomos vairo rankenos. Greita, patogu ir svarbiausia užima mažiau vietos.

Ilga ir plati statymo kojelė. Bus patogu ja naudotis ir miške. Dėl savo pločio neįdubs į purią žemę.

Ilga ir plati deka kojoms pasidėti. Daug vietos pėdoms, ypač ilgose distancijose labai aktualu.

Tvirtinimo kabliukas už galinio sparno, leis nešioti paspirtuką už vairo.

Atrakinimo kortelės. Be jų – paspirtukas neužsikurs. Tokia pati tik „rakto“ sistema naudojama „Zero 10X“ paspirtukuose. Su šiomis sistemomis kur kas saugiau palikti paspirtuką vieną be priežiūros. Bet to nerekomenduojame daryti, nes jį vagis gali tiesiog nusinešti arba nusistumti.

Sport – leis važiuoti maksimaliu greičiu ir galia. DDM – įjungs vieną arba du variklius.

Būsi matomas ne tik kitiems eismo dalyviams, bet ir puikiausiai matysi apšviestą kelią. Priekyje įmontuotas galingas prožektorius.

Priekyje ir gale sumontuoti minkšti reguliuojami amortizatoriai. Pakaba veikia puikiai, todėl važiuodami per nelygumus supsitės ir nepavargsite. Striprūs ir efektyvūs „Nutt“ stabdžiai priekyje ir gale užtikrins greitą sustojimą.

Labai reikalingas galinis sparnas kojai pasidėti kuomet važiuojate per smelėtą dangą ir reikia permesti svorį atgal, tam, kad priekinis ratas neužklimptų.

Krovimo lizdai sumontuoti viršuje, toliau nuo išorės ir galimos dregmės nuo asfalto. Galima pajungti du pakrovėjus, todėl paspirtukas pasikraus dvigubai greičiau.