E-twow Booster V su Samsung 10.5Ah akumuliatoriumi elektrinis paspirtukas

Teko ir pačiam įsigyti E-Twow Booster V elektrinį paspirtuką. Būtent naujausią modelį šio gamintojo šiuo metu. Prieš tai teko mėginti Segway S1, Xiaomi, Razor elektrinius paspirtukus. Tad šiek tiek palyginti tikrai galiu. Išpokavus iš gamyklinės dėžės atkreipiau dėmesį į gana nedidelį svorį, gamintojas teigia, jog su didžiausios talpos baterijomis sveria 11.2kg. Praverčiu instrukciją, o ten rekomenduojama prieš pirmą naudojimą pakrauti pilnai. Nors LCD ekrane, baterijos indikatorius rodo 80proc, kraunasi gerokai daugiau nei pusantros valandos. Taip pat rekomenduojama tris pirmus kartus neiškrauti daugiau negu 50proc baterijos. Ar tai tikrai geriau baterijai, sunku pasakyti, bet manau blogiau nuo to nebus.

20km nuvažiuotas atstumas, liko baterijos dar 60proc. Greitį pasidariau maksimalų 45km/h (bet nuo svorio suletėjo iki 37km/h. Kuris išvystomas drąsiai ant lygaus paviršiaus.  Pradžioje net ir važiuojant 25km/h greičiu atrodo per daug, tačiau apsipranti ir norisi vis greičiau. Stabilumas tikrai geras, amortizacija puiku, nebaisu užvažiuoti ant akmenuko, ar į duobutę. Greitai išmokau ir per bordiūrus šokinėti. Dugnas braižosi, tačiau tam jis ir skirtas 🙂 Teko važiuoti ir nelygiais takais. Taip – nėra labai smagu, kratosi, didelio greičio visai nepasieksi. Tačiau rūpintis nereikia, dėl to, kad nepradursi padangų. Rankenos šiek tiek kliba, tačiau važiuojant to nejauti.

Paspirtuką lyginant su Segway S1, tai tas pats kas lyginti jų kainas. Dvigubai brangesnis, bet turbut penkis kartus geresnis: puiki amortizaciją, didesnis nuvažiuojamas atstumas, geriau traukia į kalną, nejauti pašalinių vibracijų, kilnojasi pagal ūgį vairas. Na tik tiek, kad Segway turi automatinę per bluetooh užrakinimo sistemą, bet jam ji?! Xiaomi – geresnis variantas, tačiau bent man susidarė toks įspūdis, jog norint juo mėgautis, pastoviai ir remontuoti reikia. Labai noriu tikėti jog klystu.

E-twow paspirtukus galima rinktis iš skirtingų spalvų: balta, mėlyna, raudona, salotinė, violetinė, pilka ir juoda. Bei skirtingos talpos baterijomis: 6.5Ah, 7.5Ah, 8.6Ah, 10.5Ah. Tačiau vienareikšmiškai reiktų rinktis didžiausios talpos bateriją, nes bus didžiausias nuvažiuojamas atstumas, geriau trauks į kalną, o kainos skiriasi tik minimaliai.

10.5Ah baterijos pakrovimo laikas yra apie 3 valandos. Galbūt norėtūsi greitesnio, bet kitą vertus, greitesnis pakrovėjas = mažiau nuvažiuojamo atstumo. Kuo lėčiau kraunasi, tuo daugiau kilometrų galima įveikti.

Teko ir pilnia iškrauti akumuliatorių. Nuvažiuotas atstumas 37.5km, važiuojant maksimaliu greičiu. Kodėl gi nepasiekiau deklaruojamo? – pirmiausiai nevengiau Parodos kalno Kaune, kuris tikrai status, jis nusodino apie 15proc baterijos. Taip pat nuolatos važiavau gazas – stabdis. Būtent įsibegėjimas nuo pat pradžių taip pat sodina labai akumuliatorių. Jei būčiau nevažiavęs į parodos kalną ir naudojas autopilotą, t.y. pastovų greitį, manau nuvažiuoto atstumo rezultatas būtų tikrai geresnis.

Manau, kad rinkoje yra tikrai kitų puikių paspirtukų, tačiau ir kaina greičiausiai jų bus didesnė. Nors šiais paspirtukais prekiaujame, tačiau, ne kaip pardavėjas, o kaip megėjas, galiu juos rekomenduoti kitiems. Kuomet ištestuosiu labiau, bus dar apžvalgų.